Sitemizde şuan toplam 3558 film bulunmaktadır.

Hızlı ve Öfkeli: Tokyo Yarışı Filmini Full HD izle Türkçe Dublaj

Reklam yükleniyor, lütfen bekleyiniz...
Reklamı Geç »
276.063
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Hızlı ve Öfkeli: Tokyo Yarışı Filmini Full HD izle Türkçe Dublaj

Filmede, mutsuz bir ev ortamında ve yapaylığın hüküm sürdüğü çevrede kendisini yabancı gibi hissederek yaşayan genç Sean Boswell (Lucas Black) için sokak yarışlarına katılmak, yaşadığı hayatın mutsuzluklarından bir nebze olsun kaçış gibidir. Ancak sokak yarışlarına duyduğu büyük ilgi onu yerel yetkililerin gözünde sevimsiz bir genç yapmıştır. ..

Tür: 2008 ve Öncesi Filmler, 2009 Öncesi Yabancı, ABD Filmleri, Aksiyon Filmleri, Dram Filmleri, Genel, Japonya Filmleri, Macera Filmleri, Suç Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2006 - ABD , Japonya

IMDB Puanı: 5.7

Yönetmen: Justin Lin

Oyuncular: Lucas Black , Nikki Griffin , Amber Stevens , Ashika Gogna , Daniel Booko

Etiketler:

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Hızlı ve Öfkeli: Tokyo Yarışı Filmini Full HD izle Türkçe Dublaj” filminde 71 Yorum bulunuyor.
  1. MITSUBISHI MOTORS - 5 saat önce demiş ki:

    HIZLI VE OFKELI 7 BU FILMIN DEVAMI 😉

  2. ali emir - 2 hafta önce demiş ki:

    bi kopyasını alabilir miyim :DDD koptum gülmekten

  3. SERDAR - 3 hafta önce demiş ki:

    HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

  4. burhan - 1 ay önce demiş ki:

    bu filim öbürkünlerden daha güzel bea

  5. yılmaz - 1 ay önce demiş ki:

    filim harika ben cok beğendim umarım sisde beğendiniz filim deki yarışlar güzeldi ben beğendim cok güzel arabalar var o son yarışta yaptı araba cok superdi ben sevdim ve filim de cok hecanlı bolumler var cok güzel ben beğendim :)

  6. Taha - 2 ay önce demiş ki:

    İndirmeyi Nasıl Yapcaz

  7. Egemen - 2 ay önce demiş ki:

    furious 4=3, furious 5=4, furious 6=5, furious 3=6, furious 7=7 :)

  8. klkl - 2 ay önce demiş ki:

    HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  9. samed - 3 ay önce demiş ki:

    yan yan abi yaa =D hep izliyorum hep en sonuda düzell

  10. Gokhan - 3 ay önce demiş ki:

    Her şey çok güzel kızlar falan ama han ölmese film daha güzel olurdu

  11. miki - 4 ay önce demiş ki:

    abi Çok İyİ yAAa

  12. can - 4 ay önce demiş ki:

    han olmuyo kı

  13. Mehmet - 4 ay önce demiş ki:

    Aga öncedende bu film izlemiştim han ölmese güzel olurdu 😀

  14. sıyır - 4 ay önce demiş ki:

    acayip dostum bu

  15. yusuf - 6 ay önce demiş ki:

    bu çok güzel ve harika

  16. sena - 6 ay önce demiş ki:

    harika bir flm

  17. turgut - 6 ay önce demiş ki:

    harika ama han ölmesetdi daha güzel oludu

  18. ŞEYTAN - 6 ay önce demiş ki:

    BU FİLİMİ HERGÜN İZLİYORUM HAN ON NUMARA YAKIŞIKLI VE SAKİN

  19. suleyman akyuz - 6 ay önce demiş ki:

    cok güzel filim yaaaaaaaaaaaaa

  20. görkem - 7 ay önce demiş ki:

    en sondaki yarış işşallah 7 de çıkarda büyük bi heycanla bekliyoruz

  21. ismail balcı - 7 ay önce demiş ki:

    tam bir gençlik filmi .

  22. batuhan - 7 ay önce demiş ki:

    arkadaşlar güzel ama reklam olmasa daha güzel

  23. Samet Taşdan - 8 ay önce demiş ki:

    çok fena bişey ya

  24. SaLiH - 10 ay önce demiş ki:

    kızlar çk sexsi arbalar anlatılmaz

  25. yasin - 11 ay önce demiş ki:

    olmuyo sadece efek yapıyolar

  26. mustafa - 11 ay önce demiş ki:

    film mütiş süper tek kelimeyle muhteşem …(:
    <3

  27. fatos - 11 ay önce demiş ki:

    harika ötesi bir film

  28. özgür - 12 ay önce demiş ki:

    bu fil muhteşem bu filmi çok severim bu fil harika

  29. fernades - 12 ay önce demiş ki:

    süper

  30. mehmet buğra - 1 sene önce demiş ki:

    harika

  31. kemal - 1 sene önce demiş ki:

    valla çok güzel bir film kızların etrafında kaydırmaları çok güzel olur

  32. samet - 1 sene önce demiş ki:

    bencede ali bence ilk önce 5i çekselerdi

  33. oğuzhan - 1 sene önce demiş ki:

    film çokkkkkkkkkkkkk ve harika

  34. mc aşkın bala - 1 sene önce demiş ki:

    hari ka bir filim ya

  35. ramazan - 1 sene önce demiş ki:

    bence film 10 numara bence senin bilgisayarında sorun var onurca ve bu film min devamı da olsa izleniz

  36. emirhan - 1 sene önce demiş ki:

    buçoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookgggggggggggüüüüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzeeeeeeeeellllllllllllllllllll

  37. Murat - 2 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar,film gerçekten güzel.Eğer filmin devamını izlemek isterseniz;Hızlı ve öfkeli 2 var ama han yok.İyi seyirler herkeze…

  38. deniz - 2 sene önce demiş ki:

    yaaaaaa süper ama şu donmalar olmasaydı

  39. yakup - 2 sene önce demiş ki:

    10 numara 5 yıldız

  40. furkan - 2 sene önce demiş ki:

    harika bir film çok güzel

  41. ceren - 2 sene önce demiş ki:

    hahaha bu filmi 50 kere izledim çok komik ama çok ta güzel 😀

  42. OSMAN - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  43. kemal - 2 sene önce demiş ki:

    hep donuyo

    ADMİN: İNTERNET BAĞLANTINIZIN KOPMALARINDAN KAYNAKLANAN SORUNLAR BUNLAR. SAYFAYI YENİLEYİP FİLMİN BİRAZ DOLMASINI BEKLEYEREK İZLEYEBİLİRSİNİZ. TEŞEKKÜRLER.

  44. murat - 2 sene önce demiş ki:

    filim çok güzel baglatası yavaş ama ginede güzel fillim

  45. Şan - 2 sene önce demiş ki:

    hadi bakalım yeni dikeyinizim tokyo yarışı yapan varmı underground 2 de

  46. ilyas - 2 sene önce demiş ki:

    harika bir film ama keşke devemıda olsa

  47. john - 2 sene önce demiş ki:

    kim yaptıysa vay derim harika

  48. kaan - 2 sene önce demiş ki:

    süper bşi amanında aman

  49. Yakup Eren Arabul - 2 sene önce demiş ki:

    harika bu filmin tüm bölümlerini izledim ama sıkılmadım manyak güzel bub filmi yapanın ellerinden öpeyim

  50. DiKeY - 2 sene önce demiş ki:

    film sprde çok donuyor amk saat 8 de açtım 11 40 ta bitti

  51. görkem - 2 sene önce demiş ki:

    paul walker <3 saygıyla anıyoruz

  52. ahmet - 2 sene önce demiş ki:

    cok güzel filim beyendim haraka cok beyendim harika

  53. okanır ve dom - 2 sene önce demiş ki:

    süper bi film ya he bi okanırın kız varya lan düper bi şey o kız yav

  54. yasin - 2 sene önce demiş ki:

    HiçDe DonmuYoR Bilgisayarım birağaz kötü ama film hiç donmuyor bundan emn olun 10 numarada bir film

  55. mertcan - 2 sene önce demiş ki:

    abi çok iyi yaaaa

  56. mehmet - 2 sene önce demiş ki:

    süper

  57. mehmet zeki okra - 2 sene önce demiş ki:

    bir güzel kız içiçn değer abicim

  58. han - 2 sene önce demiş ki:

    admin bir şey sorabilirmiyim

  59. seckın - 2 sene önce demiş ki:

    han a hastayım yaaaaa adam şekil mkkk

  60. ozan - 2 sene önce demiş ki:

    abi 6. filmin sonunda bir yazı çıkıyo ve ordan anlıyosun

  61. serhat - 2 sene önce demiş ki:

    harıka bır fılım

  62. zerey - 2 sene önce demiş ki:

    Seriyi nerenizle izlediniz bu ara seri gibi birşeydi milletin gözüne soktular son filmde anca anladılar

  63. Emre - 2 sene önce demiş ki:

    Seste bi sorun var galiba bas vurmasında cızırtı yapıyor.

  64. zahir - 2 sene önce demiş ki:

    her bölümünüde izlemişim ama süper film ama hayranıyım filmin

  65. şafak - 2 sene önce demiş ki:

    lan bunun devamında Sean Boswel yoki la bende bunun devamında oda olmasu lazım :(

  66. sadık - 2 sene önce demiş ki:

    TAMPON GEREKİRSE .asdadsd

  67. sergen - 2 sene önce demiş ki:

    yiyosa motolakapışalım

  68. ali arda - 2 sene önce demiş ki:

    han 3. filmde öldü te öldü 5. filmde var nasıl oluo bu is

  69. sinan çarpar - 2 sene önce demiş ki:

    çok fena ya

  70. yılmaz - 2 sene önce demiş ki:

    filim harika mütiş süper tek kelimeyle muhteşem …

  71. onurcan - 2 sene önce demiş ki:

    film güzel ama çok donuyor bu böyle olmaz dostum bilgisayarım
    çok iyi film de bir sorun var bence

    ADMİN: BAĞLANTI HIZINIZ YAVAŞ OLABİLİR. BİR SÜRE FİLMİN DOLAMASINI BEKLEYİN.