Sitemizde şuan toplam 3339 film bulunmaktadır.

Monster House – Canavar Ev Full Film izle Türkçe Dublaj

Reklam yükleniyor, lütfen bekleyiniz...
Reklamı Geç »
25.368
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Monster House – Canavar Ev Full Film izle Türkçe Dublaj

Dj Walters ergenlik zamanlarının zorluklarını yaşamakta olan bir gençtir. Uzun süredir gözüne takılan karşı dairelerinde ki yaşlı komşularının bahçesi artık iyice kafasını meşgul etmeye başlamıştır. Walters ve arkadaşı Chowder basket oynadıkları bir günde, topun o evin bahçesine düşmesi sonucu nasıl kaybolduğuna şahit olmuşlardır. Walters’ın şüpheleri böylece ispatlanmış olur. Ancak her şey bahçenin Walters’ın ev arkadaşı Jenny’i içine almak istediğinde daha korku dolu bir hal alacaktır…

Tür: 2008 ve Öncesi Filmler, 2009 Öncesi Yabancı, ABD Filmleri, Animasyon - Çizgi Filmler, Genel, Komedi Filmleri, Macera Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2006 ABD

IMDB Puanı: 6.7

Yönetmen: Gil Kenan

Oyuncular: Steve Buscemi (Nebbercracker) , Nick Cannon (Lister) , Maggie Gyllenhaal (Zee) , Jon Heder (Skull) , Kevin James (Landers) , Jason Lee (Bones) , Sam Lerner (Chowder) , Spencer Locke (Jenny)

Etiketler: , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Monster House – Canavar Ev Full Film izle Türkçe Dublaj” filminde 28 Yorum bulunuyor.
  1. sabri - 3 hafta önce demiş ki:

    bazıları bu filmden korkuyor korkacakta bişey yok

  2. sabri - 3 hafta önce demiş ki:

    Bu filmi beğendim

  3. usmut - 4 ay önce demiş ki:

    mütiş bayıldım EVİN İÇİ ÇOK GÜZEL TASARIMI İŞTE

  4. bünyamin - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzel

  5. sıla ve elif - 4 ay önce demiş ki:

    güzel ama biraz sıkıcı böümleri var bu yüzden filme 4 puan veriyorum arkadaşlar

  6. yagmur samed - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzel korkunç degil bizce çok anlamlı izlemenizi isterim

  7. tuba - 6 ay önce demiş ki:

    Serhat korkak bişey yok

  8. şilan - 9 ay önce demiş ki:

    işi gücü falan bırakıp bunu izliyorum

  9. rokca - 1 sene önce demiş ki:

    Bazı insanlar bunu beğenmemiş olabilir ama sen kafana takma harika bişi bu bayıldım eelerinize sağlık insan bunu izlemeki kesinlikle

  10. atacan - 1 sene önce demiş ki:

    alt tarafı çocuk filmi

  11. safökjlhuşıpi - 1 sene önce demiş ki:

    cok cok güzel

  12. zeynep - 1 sene önce demiş ki:

    cok güzel bir filim ama biraz korkunç

  13. şeyma - 1 sene önce demiş ki:

    Donup duruyor film güzel site güzel deil gıcık oldum

    ADMİN: Büyük ihtimalle MailRu seçeneğinde sorun yaşıyorsunuz. Partlı seçenek Vkontakte ile değiştirilmiştir. Tek parça izlemek isterseniz ve MailRu yavaş çalışıyorsa Vkontakte’ı deneyin…

  14. deniz - 1 sene önce demiş ki:

    süper abi

  15. ece - 1 sene önce demiş ki:

    süper

  16. asdasdasd - 1 sene önce demiş ki:

    adam çıktı polislert nerde

  17. AZRA ÖZÇELİK - 1 sene önce demiş ki:

    BU FİLİM ÇOK GÜZEL

  18. HASİBE DOĞAN - 1 sene önce demiş ki:

    BU FİLİM ÇOK GÜZEL

  19. ece - 1 sene önce demiş ki:

    super o kadar izledim ayla doymadım

  20. yağmur - 1 sene önce demiş ki:

    süüüüüüperrrrrrrr bir film yata bayıldım desem yalan olmaz be:):):):)

  21. rumeysa - 1 sene önce demiş ki:

    buuuuuuuuuu filmeeeeee bayılıyoruuuuuuuuuum izlesem 100 kere izlerimmmm

  22. muzaffervesudanaz - 1 sene önce demiş ki:

    süperdi çaldır a bay nebır krekır ne diyo seni tombili salak 😀

  23. Aslı - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film

  24. mirza - 1 sene önce demiş ki:

    zaten korkmak amacıyla yapmamışlar çocuk filmi adı üstünde ama ben beğendim.

  25. zeynep - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzel yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bayıldım ama kısa biraz

  26. talip - 2 sene önce demiş ki:

    hahaha ççççççççççççççççççoooooooooooooooooook komik biraz korkunç desem yalan olur hiç kokunç değil

  27. serhat - 2 sene önce demiş ki:

    filimi beyemedi sonra gitim halkayı izledi o çok korkunç:)

  28. ajda - 2 sene önce demiş ki:

    slk