Safe Haven – Aşk Limanı Türkçe Dublaj HD izle

FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Safe Haven – Aşk Limanı Türkçe Dublaj HD izle

Dikkat çekici bir güzelliğe sahip genç bir kadın, kimse tanımadığı ABD’nın kuzeyinde bir kasabaya taşınınca ve kimseyle de yakınlık kurmayınca dikkatleri üzerine çeker. Domestik halk onun hakkında bir çok şey merak eder olur ve aralarında sorular sormaya cevaplar üretmeye başlar. Genç kadın yavaş yavaş yeni hayatına alışmaya başlar ve iki çocuklu dul bir mağaza sahibi olan Alex ile bir ilişkiye başlama cesaretini kazanır. Ancak karanlık sırlar yeni hayatına o kadar korkunç bir şekilde girer ki fedakarlığın ne demek olduğunu bir kez daha anlamak ve aşkın gücüne güvenmek zorunda kalır..

Yapım: 2013 ABD

Tür: 2013 Filmleri, 2013 Yabanci, ABD Filmleri, Dram Filmleri, Genel, Gizem Filmleri, Romantik Filmler, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2013 ABD

IMDB Puanı: 6.3

Yönetmen: Lasse Hallström

Oyuncular: Julianne Hough, David Lyons, Josh Duhamel

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Safe Haven – Aşk Limanı Türkçe Dublaj HD izle” filminde 17 Yorum bulunuyor.
  1. serdar şen - 2 ay önce demiş ki:

    Güzel bir film teşekkürler.

  2. özcan - 6 ay önce demiş ki:

    muhteşem filmdi.duygular çok anlamlıydı.teşekkürler,başarılar.

  3. SONGÜL - 1 sene önce demiş ki:

    ÇOK ÇOK DOKUNDU BU FİLM YÜREĞİME KENDİSİNDEN BİR PARÇA BULAN YADA YAŞAMAK İSTEDİĞİ ŞEYLERİN EKSİĞİNİ HİSSEDEN KİŞİLER SEVECEKTİR BU FİLMİ…

  4. Admin - 1 sene önce demiş ki:

    Film 720p kalitede güncellenmiştir.

  5. gamze - 2 sene önce demiş ki:

    film sürekli donuyor aslında süper bir film fakat habire donmasından dolayı izlenmiyor..

  6. sevinc - 2 sene önce demiş ki:

    bı fılm hakkında ılk kez yorum yazıyorum cunkı yazmaya deger buldum.gercekten guzel bı fılmdı etkılendım tavsıye edıyorum

  7. yasemin - 2 sene önce demiş ki:

    kötü film diyenlerin aksine süper bişi filmin sonunda ağlatmayı başardı beni 🙁
    bestboy yorumun güldürdü, kadın bırakıp gitmiyor filmi nerenle izlediysen artık 🙂
    erkekler ne anlar filmden sözünün kanıtı yorumlar adeta …

  8. cem - 2 sene önce demiş ki:

    Etkisinden kurtulmak zor çok iyi bir aşk filmi izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim..

  9. gülbahar - 2 sene önce demiş ki:

    güzel bir filmdi.aşkın en sade halini yaşatmıslar..gercekten ask varsa sevgıyle her olanagı kabul goruyorsunuz..

  10. Zehrmine - 2 sene önce demiş ki:

    harika bir film sonunda şoka girdim 🙂

  11. bestboy - 2 sene önce demiş ki:

    sonu çok saçma neden giderki bi kadın ailesini bırakıp valla üzücü

  12. VILDAN - 2 sene önce demiş ki:

    GÜZELBIR FILM IZLENEBILIR….

  13. sevgi - 2 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bir filmdi.Sonu çok etkileyiciydi,tavsiye ederim,kaybedilecek bir vakit değil kesinlikle..

  14. sasdasdsad - 2 sene önce demiş ki:

    film çok güzel hele sonu çok şaşırtıcı

  15. UĞUR - 3 sene önce demiş ki:

    YORUMLARI OKUYARAK İZLEDİM BU FİLMİ. YA O KADAR BALLANDIRARAK ANLATIYORLAR Kİ, BENDE ETKİLEYİCİ FİLMDİR KESİN, DİYEREK İZLEDİM YAZIK 2,5 SAATİME. BİR DAHA YORUM OKUYUP FİLM İZLEMİYECEM

  16. aaa - 3 sene önce demiş ki:

    link kırık

    ADMİN: Uyarınız için teşekkürler. Film yenilendi…

  17. UGUR - 3 sene önce demiş ki:

    SUPER BI FILIM