Sitemizde şuan toplam 2530 film bulunmaktadır.

Spring Breakers Türkçe Altyazılı izle

Reklam yükleniyor, lütfen bekleyiniz...
Reklamı Geç »
72
( Yüksek Kalite ) Tek Parça 1.Parça 2.Parça 3.Parça 4.Parça 5.ParçaYorum yap


FILM BILGILERI 1 sene önce eklendi
Spring Breakers Türkçe Altyazılı izle

Üniversite eğitimleri sırasında tatile çıkmak isteyen 4 arkadaş, bu bahar tatillerini finanse etmek için bir plan yaparlar. Plan çok akıllıca değildir. Bir mağazayı soyarlar. İstedikleri parayı elde ederler ancak yakayı ele vereceklerdir. Polis onların yaptığı bu planı bozar ve yakalanırlar. Hapse düşme korkusu yaşayan kızlar bir anda Alien (James Franco) isimli birinin kefaletlerini ödemesiyle serbest kalırlar. Ancak unuttukları bir şey daha vardır. O da bu ödemenin karşılıksız olmayacağıdır…

Tür: 2012 Filmleri, 2012 Yabancı, ABD Filmleri, Dram Filmleri, Genel, Komedi Filmleri, Türkçe Altyazılı Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2012 ABD

IMDB Puanı: 6.3

Yönetmen: Harmony Korine

Oyuncular: James Franco , Selena Gomez , Vanessa Hudgens , Heather Morris , Ashley Benson

Etiketler: , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Spring Breakers Türkçe Altyazılı izle” filminde 36 Yorum bulunuyor.
  1. hır - 1 sene önce demiş ki:

    bir filmi sadece sansürsüzdür yazısı yüzünden izlemenin acı sonu erotik sanat filmi yapmış adamalar

  2. bobo - 1 sene önce demiş ki:

    memeler bile izletmedi filmi yarıda kapattım

  3. esra - 1 sene önce demiş ki:

    türk toplum ve ahlak yasasına hiçuygun değil yayınlamayın kınıyıorum

    ADMİN: FİLMİN KATEGORİSİ HERHANGİ UYGUNSUZ DURUM İÇERMİYOR. EĞER KENDİNİZİ KÖTÜ HİSSEDİYORSANIZ İZLEMEMEK GİBİ BİR SEÇİM HAKKINIZ VAR TABİ.

  4. çok gzl - 1 sene önce demiş ki:

    erotik? come on

  5. SpringBreaker - 1 sene önce demiş ki:

    Bence gayet güzeldi izlenmesi gerekn bir film gerek oyuncularıyla,gerek kullandıkları şarkılarıyla.Şarkı seçimleri iyi olmuş.Fazla açık sahnesi var bunun haricinde süper.Spring Break Bitches Forever!

  6. ASLI - 1 sene önce demiş ki:

    VANESSAYA HİÇ ŞAŞIRDIMADIM BITCHLİKTE ÜSÜTNE YOKKKK

  7. Cassie - 1 sene önce demiş ki:

    Güzel filmdi. Bir daha izle desen izlettirmez ama.

  8. kerem - 1 sene önce demiş ki:

    lan acilmıyo bende

  9. yorumcu - 1 sene önce demiş ki:

    Ben beğenmedim pek kadınların neredeyse hepsi çırılçıplak kadınların memelerinin ucunu bile çekmişler her şey görünüyor. Sürekli sevişme sahneleri var.Baya erotik şeyler ve küfürler var.Dikkatli bakınca erkeklerin özel bölgelerinin göründüğü yerler bile var!Ayrıca sanırım baş roller lezbiyen birbirleriyle öpüşüyorlar ve birbirlerinin özel bölgelerini yalıyorlar.Ben sadece bilgi vermek istedim 18+ olanlar için ideal sadece

  10. Yağız - 1 sene önce demiş ki:

    Bu kadar sapık bir filmi ilk kez izliyorum ve filme bayıldım!

  11. Beril - 1 sene önce demiş ki:

    Yorum yapanların hepsi çocuk sanırıım? Admin çok haklı izlemeyen izlemesin.Filmdekilerede laf söylemeyin.Mükemmel olmus.

  12. asd - 1 sene önce demiş ki:

    Çok açık sahne var diyenlerin hepsi eminim evlerinde porno izliyordur..

  13. Hakan - 1 sene önce demiş ki:

    Film Çok Saçma Yaa :/

  14. EuroJack - 1 sene önce demiş ki:

    Admin Tşk Süper Film Emeğinize Sağlık

  15. Selin biebs - 1 sene önce demiş ki:

    Beğenmiyosanız izlemeyin kardeşim . boş boşuna sinemalrda +18 üstü değil demi . olabilir açıksa açık sizene . emin olun siz bu filmin yarısını bile çekemzsinz . emeğe sayı gösterin biraz. oyuncular çok güzel oynamışlar . Çok güzel bi filmdi bayıldım .:)) izlemenizi tavsiye ederim gerçekten

  16. mayn - 1 sene önce demiş ki:

    arkadaş tama emek vermişler diyorsunuz da daha düzgün bi film çekebilirlerdi :P . bu ne ya sapık sapık sırf selena oynuyo diye seyrettim çünkü sevdiğim bi oyuncu ama bu film hiçte ona uygun olmamış .. vanessa desen hep sürtüklük yapıyo zaten :P

  17. milkshake - 1 sene önce demiş ki:

    madem filme emek vermişler diyorsunuz .. doğru düzgün film çekselermiş yapımcı falan azmış k …

  18. merve - 1 sene önce demiş ki:

    Film çok güzel olmuş fakat çok sapık sahneler vardı ama genede begendim

  19. Selin - 1 sene önce demiş ki:

    SPRING BREAKERS FOREVER BITCHES! Film harika izleyin.

  20. elif - 1 sene önce demiş ki:

    hiç hoş bir film değildi fazla erotik hiç uygun bir film değildi kesinlikle izlenememeli …

  21. youall - 1 sene önce demiş ki:

    Film fıstık gibi çok açık olduğunu düşünenler izlemesin bu kadar basit bütün gün evde porno izleyenler bu film izlenmemeli diye yorum atıyo ayıptır

  22. Bitch - 1 sene önce demiş ki:

    bence mükemmel bir gençlik filmiydi. iyi aile çocuğuysanız izlemeyin ;) oyuncular gerçekten mükemmel oynamışlar. emeğe saygı gösterin :) SPRING BREAKERS FOREVER!!!

  23. sürtük - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzel bi film bayıldımmmmmm

  24. selin - 1 sene önce demiş ki:

    Açıkçası filmden daha çok şey bekliyordum. Bu kadar övgüye karşı izliyim dedim ama o kadar da güzel bulmadım. Tamam kötü değildi ama beklediğim kadar iyi değildi. Yani biraz saçmaydı olaylar falan. Ama genel olarak çok kötü sayılmaz. Müzikler çok güzeldi o kesin :))))

  25. begüm - 1 sene önce demiş ki:

    oh gosh çok ağır, psikolojik, ve karanlık fir filmdi şahsen beğendim :D ama son 2 part içime işledi… çok soğuk..

  26. akjshfkjas - 1 sene önce demiş ki:

    erotikliği geçtim abi selena gomez 40 dakka oynadı oynamadı filmin yarısında yoktu zaten leş gibi bi film yapmışlar haberleri olsun

  27. sibel - 1 sene önce demiş ki:

    Oyuncu kadrosu,şarkılar iyi güzel hoşta.Film ordan oraya atlıyo garip.Sonu saçma.Filmin amacı belli değil.

  28. aykut - 1 sene önce demiş ki:

    kısa bir şey yazıcam. izlemeyin. ne olduğu belli değil. günaha girmek istiyorsanız buyrun iyi sehirler. tavsiye etmiyorum.

  29. ismimyok - 1 sene önce demiş ki:

    selena ve ashley için izleyeyim dedim severim ikisini de ama güzel değildi zaten selena hiç oynamadı gibi ashley de filmin yarısında maske giyiyordu:DD hem filmin bi amacı yoktu ne anlatıyordu ki şimdi anlayan biri varsa söylesin lütfen. ayrıca abartıldığı gibi çok açık sahneler yok özellikle de spartacus izleyen birisi için sorun olmayacak sahneler:)) açık sahne var diye izlemeye çekinlenler için diyorum izleyebilirsin ama yine de tavsiye etmem güzel film değil

  30. ismimyok - 1 sene önce demiş ki:

    boşan giden 94dakika.. gidip adam gibi bi film izleyin hiç bulaşmayın derim açık sahne için izlemek isteyen zaten gider porno izler hem abartılacak bişey yoktu da.. ben de izlerken yorumları takmadım güzel filme benziyor izlenir dedim kendi kendime ama şimdi keşke izlemeseydim diyorum kelimenin tam anlamıyla berbattı

  31. acelya - 1 sene önce demiş ki:

    çok aptalca

  32. Yase - 1 sene önce demiş ki:

    Filmi sırf Vanessa için izlemiştim ilk başta. Ama filmin konusu “mantıklı” bir şekilde düşününce gayet normal. Bu kadar abartmayın bu filmi. Oyunculuk, konu her şey mükemmel. Istemeyen izlemesin kardeşim kimseye zorla izlettirmiyoruz. Yok ona yakıştıramadım, buna yakıştıramadım gibi saçma cümlelerde kurmayın. Herkes gibi Vanessa ve Selena’da büyüdü. Çocuk değiller. Onlarda kariyerlerinde ilerlemek istiyorlar doğal olarak. Bence böyle bir filmi çekmek cesaret ister. Onlarda bunu başardı. Tüm oyunculara hayran kaldım. Kesinlikle izlemeniz gereken bir film.

  33. frfrfer - 1 sene önce demiş ki:

    film berbat striptizci bunlar

  34. alp - 1 sene önce demiş ki:

    film berbat bişey konusu bile yok zaman kaybı deymez

  35. saniye - 1 sene önce demiş ki:

    BERBAT FİMİN Bİ AMACI YOK ! İŞSİZLER.

  36. melek - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzel